2012년 1월 20일 금요일

ISTANBUL`da KaR VaR



Kaç gündür Istanbulda kar var!
doğumdan sonra 1 aydır dışarıya çıkamadığım için
bu manzara bana hediye gibi geldi.





bütün perdelerini açtım.
ve hayatında ilk defa gördüğü bu manzarayı Hana"ya gösterdim.
daha tam olarak göremiyor ama yinede gösterdim.





ertesi gün sabahı..
huzurlu...sakin...ve çok güzel bir mahallemiz..



                                                                         
2 gün sonra yine kar yağıdı.
hemde çok  fazlasıya....

bu kadar güzel olamaz!!!!
harika bir manzara!!




sanki Nania dünyası gibi..



yada
masaldaki bir resim gibi...




çok mutluyum.
bu kadar güzel bir mahalleye taşındığım için..







23 ocak..
Kore"nın büyük bayramdır. Seul 설날
ay takvım olarak yeni yıla giriyoruz.

bu siteye gelen herkese
Mutlu seneler diliyorum! 

댓글 4개:

  1. Manzara çok güzelmiş :) Adana'ya kar yağmıyor maalesef...
    Yeni yılınız kutlu olsun :) Ailenizin yeni üyesi için de tebrik ediyorum.

    Fatma

    답글삭제
    답글
    1. merhaba Fatma hanım.
      Adanaya mı oturuyorsunuz? Orası çok sıcaktı ya..bende kaç sene evvel gitmişim. ama Adanayı seviyorum. çünkü en samimi türk arkadaşımın memlekettir Adana..

      삭제
  2. Merhabalar tekrardan :) Size mail atmıştım kısa bir süre önce, hatırladınız mı? Orda Adana'da yaşadığımdan bahsetmiştim. Yazları Adana çok sıcak olur, kışları da fazla soğuk olmaz. Uzun zamandır da kar yağmıyor buralara. Bir gün bizimle ramyeon tarifi de paylaşır mısınız? :)

    답글삭제
  3. Oooo Evinizin penceresindende olsa harika manzaralar çekmişsiniz lale ablacım, zaten istanbul kar yağdığında farklı bir güzelliğe bürünüyor, bembeyaz tertemiz değilmi :) sizin oturduğunuz siteyi biliyorum ama fotoğraflardaki villa siteleri görmemiştim sizin sitenin arka tarafında kalıyor sanırım doğrumu? sizi ve çocuklarınızı öpüyorum ablacım sevgiler...

    답글삭제