2012년 1월 4일 수요일

Hana'nın yeni resimler

























20 günlük güzel bebişim!!! 

댓글 9개:

  1. Çok tatlı.. Lale abla umarım yeni bebeğinizle daha mutlu daha huzurlu bir yıl geçirirsiniz. Mutluluklar dilerim. Hana'nın yanaklarından öperim =)

    답글삭제
    답글
    1. çok teşekkür ederim.
      sanada hep mutluluk ve sağlıklı yasamın olsun. ziyaret için teşekkür ederim. iyi günler!

      삭제
  2. Çok tatlı allah nazarlardan korusun, bittim bittim yerim ben onu ne güzel gözleri var çok güzel bir bebeğiniz var allah bağışlasın... ben henüz bekarım ama inşallah sizin bebeğiniz gibi güzel gözleri olan bir bebeğim olur :) onun o süt kokulu yanaklarından öpüyorum... sevgiler

    답글삭제
    답글
    1. Şenay...sen yoksa bir Koreli ile mı çıkıyorsun??? Hana gibi güzel gözler derken..bana öyle geliyor. ya da öyle umudın mı var? senin arzun bir gün gerçekleşecektir....!!

      삭제
    2. evet erkek arkadaşım koreli :) Allah kısmet ederse hayatımı onunla geçirmek istiyorum. güzel dilekleriniz için teşekkür ederim, umarım hepimizin güzel arzuları gerçekleşir..! sevgiyle kalın...

      삭제
  3. aman Allah'ım ne kadar şirin bir bebek ^,^ maaşallah :) Allah analı babalı büyütsün :) çok şeker ^3^

    답글삭제
  4. 아기가 참 예쁘네요. 새해 온가족 건강하시고 복 많이 받으세요!

    답글삭제
    답글
    1. 안녕하세요! 드디어 답글 기능이 생겼네요..^^ 그동안 답글 기능이 없어서 답답했는데...
      Oldman님도 새해 주님 축복 많이많이 받으시고 건강하세요. 들러주셔서 감사합니다.

      삭제