2011년 4월 16일 토요일

Koza food fastival!!



Yeni bir deneyim için hazır mısınız?

20 ülkeden 40 firmanın katılacağı dünya lezzetleri zirvesinde,
aynı anda 18 yabancı şefin hazırlayacağı 1000´ in üzerinde ürünü deneme fırsatı sizleri bekliyor .

Sadece sektör profesyonellerini buluşturacak olan Koza Food Fest 2011 ´de, gıda sektöründeki son trendleri gözlemleyecek ve yeni ürünleri deneme fırsatı bulacaksınız.

Üretici firmaların yetkili personellerinden kullandığınız ürünler hakkında bilgi alabilecek ve merak ettiğiniz bütün soruların cevaplarını bulacaksınız.

*****************************

Koreli şef olarak ben katılıyorum.
bu festival'a katılmak isteyen


bu siteden Online davetiye'yı
printer yapıp katıla bilirsiniz.


댓글 3개:

  1. çok güzel!!! Türkiye'de olup katilmayi isterdim :)
    Sef Lale hanimcigim, simdiden kolay gelsin ve ellerinize saglik diyorum ^^
    Sevgiyle kalin!!

    답글삭제
  2. çok teşekkür ederim Yasemin hanım.
    keşke sizde katılsaydınız...
    ama uzaktan bana destek edeceğıne eminim. iyi akşamlar..sizde seviyle kalın!

    답글삭제
  3. tabii seve seve destekçiniz olurum.. ^^ oylama gerekirse oyum size :D
    iyi geceler!

    답글삭제