2011년 4월 18일 월요일

Garam'ın Doğum günü


11 Nisan
 Garam'ın 10uncu doğum günüdur
2002. 11 nisan..
İstanbul Bakırköy Çamlık hastanede
3.96kg çok büyük bir bebek dünya'ya geldi..




Abisinin ad Bada -deniz demek oluyor- olduğu için
biz bebeğe Garam adını verdik.
Garam korecede Nehirdir.



Garam..
tombiş ve sakin bir bebekti.
iyi gülerdi. iyi yerdi ve iyi yatardı.
bu yüzden...benim kilolarım hiç gitmedi..



Garam'ın sınıf için
cheese kek ve profiterol'u yaptım.



ve sabah..
Garam için doğum günü çorbası yani
miyeuk guk yaptım.



Yatmada Garam bey..böyle söyledi.
keşke..bugün bitmeseydi..
anne..çok mutluyum.
benim annem sen olduğu için...
.
.
.
duygulandım.
bende yanıtladım.
Gamam..ben mutluyum.
sen benim oğlu olduğun için...

hep mutlu ol. yavurum.
hiç hastalanma..
hastaneden..ilaçlardan uzak kal..
sana..nice mutlu yıllar diliyorum.
canım benim.


                                   en sevdığı teyze ve amcayla..


댓글 19개:

  1. gözlerim doldu, çok duygulandım. nice yaşlara Garam:) ailenle sevdiklerinle beraber çok güzel günler geçir, başarılı, mutlu, sağlıklı bir hayat senin olsun:)

    답글삭제
  2. Nabrut!! bir gün cheese kekin tarifini yazarım.

    Tarih 84!! çok güzel yorum için teşekkür ederim. evli misin? çocuğun var mı?? anne olmak çok güzel bir duygudur. tekrar teşekkür ederim. iyi akşamlar!!

    답글삭제
    답글
    1. ben facebookda bulamıyorum sizi lale lee olarak.orada da bu bilgileri veriyorsanız oradan takip etmek istiyorum genelde facede olduğum için.

      삭제
  3. Garam dogum günün kutlu olsun annen ve babanla hep mutlu ol ^^ geç kaldigim için özür dilerim ama yinede kutlamak istedim ^^
    Benim oglumdan iki yas büyük Allah uzun ömürler versin!

    답글삭제
  4. Yasemin hanım. Teşekkür ederim. Garama iletirim. siz ne zaman Türkiyeye geliyorsunuz? sizde hep mutlu olun. iyi akşamlar!!

    답글삭제
  5. Garam ismini hep beğenmişimdir anlamını da merak ediyordum doğrusu öğrenmiş oldum ve anlamı da çok güzelmiş :) Çocukların isimlerini benzer koymak hep olan bişey demekki...Size ailenizle mutlu, sağlıklı yıllar dilerim Lale Ustam ;)

    답글삭제
  6. Merhaba Han!! ne zaman yazımıştın??? çok teşekkür ederim. Garamın kelimesi eski korecedir..şimdi garam değil Gang kelime kullanıyor. meşela Han gang - han nehir demektir. Han garam demez!
    ama biz eksi koreceyi çocuğumuza koyduk. Oh Garam..diye..
    sen evlimisin?? çocuğun varmı?? çok memnun oldum. görüşürüz.

    답글삭제