2011년 2월 17일 목요일

Yumurta Rulosu (계란말이)

Yumurta Rulosu
(Geranmal-i )
계란말이



Malzemeler

Yumurta 5 tane
tuz 1 çay kaşığı
pul biber 1 tatlı kaşığı
yeşil soğan 2 tane
susam 1 tatlı kaşığı

Yapılışı



Yumurtalar bol kaseye kırılır.



Pul biber, yeşil soğanı, susamı ve tuzu
ilave edilir.



İyicene karıştırılır.



Tefron tavada çok az sıvı yağı dökülür.
(resimdeki yağ bile fazladir. Mutfak kağıt havluyla silin.
fazla yağı olmaması razım)



Tava kızarınca yumurtayı dökülür.
Ben hepsini döktüm. ve büyük bir ruloyu seviyorum.
bunu iki kere yapa bilirsiniz. 
ama resimdeki gibi büyük rulo çıkmaz.

Resim gibi..yötemi uygulayın.
altı kısım bir az pişince kenardan rulo yapmaya başlayın.
ve fazla olan yumurtayı ön tarafa itiyor gibi yapın.
bunu için tavanın bir tarafı(yani rulo yapımaya başladığınızın taraf)
 hafipça kaldırmanız gerekiyor.  

Rulo yaptıktan sonra 1-2 dk daha pişirin.
altı ve üstü çevirerek kahve rengi oluşana dek pişirin.



İşte...oldu
tahtaya aldıktan sonra bir az soğutun.
sıcakken keserse dağılır.



Çok güzel bir rulo olmuş..
hahaha



Yapmak çok kolaydır.
hemde Malzemerlerde Türkiye bulunur..hepsi.
Çocuklar çok sever bunu..




Afiyet olsun!!





댓글 89개:

  1. nefis görünüyorlar.. ellerinize sağlık.. yarın sabah deneyeceğim.. :))

    답글삭제
  2. çok güzel görünüyor, elinize sağlık..bunu mutlaka evde deneyeceğim :)

    답글삭제
  3. teşekkürler ellerinize sağlık :) hemen yapacağım!

    답글삭제
  4. Şizo-mizo,SuChi"in ve smlyhee!! merhaba.
    ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
    bunu yaptınız mı??? Afiyet olsun!!

    답글삭제
  5. inanın ağzım sulandı.off :D ellerinize sağlık.annemi delirteceğim ' bana da yap '' diye

    답글삭제
  6. Yeesilmurekkeb*
    sende yapa bilirsin. bu çok kolay!!!

    답글삭제
  7. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor hemen gidip yapıyorum :D

    답글삭제
  8. bende yapcam bu rulodann :D çok güzel ellrinize saglık :D

    답글삭제
  9. iznag ve ferya...tesekkur ederim ziyaretiniz icin. yaptiniz mi?? yumurta ruloyu?? basarlilar diliyorum. afiyet olsun! 맛있게 드세요!!

    답글삭제
  10. merhaba lale abla bloğunu yeni keşfettim tariflerin hepsi çok güzel bugün yumurtalı ruloyo yaptım çok beğendim ve ikram ettiğim herkezdende aynı beğeniyi gördüm takipçinim artık :)

    답글삭제
  11. merhaba ayşeşuleee!! çok sevindim. ve memnun oldum. Afiyet olsun!

    답글삭제
  12. teşekkür ederim lale abla tarifleri resimlerle ve kolayca uygulayabileceğimiz şekilde anlatmışsın sırada kimchi var onu denemek istiyorum emeklerine sağlık

    답글삭제
  13. bayıldım blogunuza ^^ süpersiniz ya çok sevindim gerçek bi koreliden bu tarifleri almak çok güzel eh ne diyeli aja aja fighting ^^destekçiniziz artık lale abla :) senin peşini kolay kolay bırakmıycaz :D

    답글삭제
  14. Merhaba Isurugi_noe ;
    Teşekkür ederim.
    ziyaretin için ve güzel yorumlar, destek için...
    her gün mutlu olmanı diliyorum. iyi günler!

    답글삭제
  15. Merhaba lale hanım ilk önce filmlerle başladı bu kore aşkı sonra arkası kesilmeyen dizilerle şimdik yemeklerine merak saldım ve en pratik olan yumurta rulosunu deniycem kesinlikle tesadüf eseri gördüm blogunuzu ve artık sıkı takipçisiyim tanıştığıma memnun oldum.

    답글삭제
  16. Merhaba burçin hanım. ben de çok memnun oldum. Yumurta rulosu yapımak çok kolay ve çocuklarda çok sever. umarım başarırsınız!!!
    ziyaretiniz için teşekkür ederim. iyi günler!

    답글삭제
  17. teşekkürler çok güzel görünüyor hemen yapmak istiyorum tadı çok güzel diye umuyorum^^

    답글삭제
  18. Ayy kolay görünüyor ama bilemem tabii :D Yinede deneyeceğim :D Teşekkürler Lale abla :) artık takipçinim :)

    답글삭제
  19. Merhaba Lale hanım blogunuzu kore yemek tarifleri ararken buldum ve çok ama çok beğendim.Sabah yumurta rulosu akşam ise Gamja book-ım yaptım herkes çok beğendi.Tarifler için çok teşekkürler umarım devamı gelir...

    답글삭제
  20. Merhaba Sowon Me!!!
    cok memnun oldum. kore yemegi yaptiginiz icin daha da sevindim.
    Turkiyede yapa bilecek kore yemek tariflerini paylasmaya calisiyorum. ama suan so aylik hamileyim. bebegimi bekliyorum. bu nedenle bloguma pek ilgilenemiyorum. dogumdan sonra bol bol yemek tariflerini yukleyecegim. ziyaretiniz icin tesekkur ederim. iyi gunler!!

    답글삭제
  21. Merhabaaa,
    :) Yaptım ve çok sevdim. Değişik tariflere meraklı biri olarak Kore yemekleri sanki daha hafif ve sağlıklı gibi. Bu deneme güzeldi diğer tariflerinizi de deneyeceğim :) Bunları paylaştığınız için teşekkürler.

    답글삭제
  22. çok kolaymış ben yaptım içine peynir koydum çok güzel oldu

    답글삭제
  23. Nette yumurta rulosu tarifi ararken, blogunuzla karşılaştım...Tarifleri çok güzel anlatmışsınız..Teşekkürler:))

    답글삭제
  24. lale unni bugün denedim bu tarifi.. güzel oldu ama yumurtaları tavada çevirmekte biraz zorlandım. sizinkinden biraz küçük bir tava kullanmıştım. sebebi bu olabilir mi?..

    답글삭제
    답글
    1. hayır. tava küçük olsada yötemi biliyorsan aynı çıkıyor.
      yumurta tam pişimeden rulo yapmaya başladın mı?
      pişdikten çevirirsen yumurta kırılır. tekrar dene...olur mu?

      삭제
    2. aslında resimlerini çektim ve sana göstermek istiyorum.. yumurtanın alt kısmı pişmişti ancak üstü tam pişmeden çevirmeye başladım..

      삭제
    3. senin gönderdiğin maili okudum.
      harika yapmışsin!
      aferin sana.....

      삭제
  25. En doğru tarifi gerçek bir koreliden alabiliriz kesinlikle. Sabah kahvaltıda denemek içn sabırsızlanıyorum. Enfes görünüyorlar. Çok teşekkürler. Sizi büyük bir keyifle takip edeceğim ^__^

    답글삭제
  26. Elinize sağlık. Bunu mutlaka deneyeceğim ^^

    답글삭제
  27. Yaptım çok güzel oldu.Tarif için teşekkürşler. :D

    답글삭제
    답글
    1. afiyet olsun!! boyle yorumlar beni sevindiriyor......^^

      삭제
  28. Lale Hanım, merak ettiğim bir şey var. Ben bu ruloyu pişirdikten sonra, rulo yapma aşamasına geldiğimde elim çok yandı. :) Siz sıcak halde rulo yaparken eldiven mi kullanıyorsunuz? Çünkü çok sıcak oluyor.. Ayrıca tariflerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler! :) 고맙습니다!

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba. oncelikle cok cok uzur diliyorum. cevabi cok gec yazidigim icin.....kusura bakmayin.
      rulo yaparken elim hic yanmiyor...cunku elle rulo yapimiyorum. spachulla ya da mutfan alet ile yapiyorum.
      isterseniz ben bu tarifi Video cekip paylasirim. size daha kolay olur. en kisa zamanda paylasacagim.
      iyi gunler.

      삭제
  29. Ben denedim çok güzel oldu hatta kaşarlı ve sucuklu da yapılabiliyor :)

    답글삭제
    답글
    1. Halil...merhaba.
      Turk uslu yumurta rulo olmus....kasarli ve sucuklu...^^
      ama eminim ki cok lezzetli olmustur.
      afiyet olsun!!

      삭제
  30. merhaba lale hanım;
    bende yaptım çok güzel oldu herkes çok beğendi...tarif için teşekkürler...

    답글삭제
  31. Bende deneyeceğim teşekkürler. 제가 노력 할께요 감사합니다.

    답글삭제
  32. Bu sabah az önce yaptım ve birde yanına Oi ChoJeolim (오이 초절임) yaptım . Tatmin olan egom ile 2. yapışımda yaksamda bence lezzetli oldu şimdi uyuycam ve bakalım annemler ne diyecek :D

    답글삭제
    답글
    1. ㅋㅋㅋ 맛있게 만들어 드세요^^;
      오이 초절임.....와^^;
      아피예트 올순!!

      삭제
  33. Merhaba lale abla Ben Koreyi çok seviyorum bu yüzden Kore'de okuluma devam edeceğim ama birkaç sorun olduğundan sizinle konuşmam gerekti size nasıl ulaşa bilirim ? yardım ederseniz sevinirim.

    답글삭제
  34. çok sevinirim teşekkür ederim.

    답글삭제
  35. harika görünüyorlar ben denedim tadıda çok güzeldi:)

    답글삭제
  36. bu soğuk mu yeniyo sıcak mı

    답글삭제
    답글
    1. sogukta yeniliyor sicakta....
      ama bence sicakken yesek daha lezztli olur.

      삭제
  37. unni sen koreli misin??? yoksa eşin mi koreli?? yada daha başka bir şey mi?? sorsam ayıp olur mu acaba???

    답글삭제
    답글
    1. EVET. BEN KORELIYIM. ESIMDE KORELI...^^

      삭제
    2. owwww gerçekten mi!!!! çok saolun cevapladığınız için^-^peki nasıl bu kadar güzel türkçe konuşuyosunuz türkiyede mi yaşıyosunuz??? kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama çok heyecan yaptım^-^

      삭제
  38. lale abla yemekler gerçekten çok güzel eline sağlık öpüyorum

    답글삭제
  39. annyeonghaseyo lale unni ben koreyi ve yemeklerini çok seviyorum yumurta rulosunu senin sayende yaptım çok teşekkür ederim. :) Ben koreyi dizilerinden öğrendim ve sevdim günlük konuşma dilini öğrenmeye çalışıyorum aynı zamanda yemeklerini de yapmak istiyorum ROOFTOP PRİNCE adlı dizide bir yemek gördüm ve tarifini bulamadım rica etsem bizlere OMLETLİ PİLAV'ın tarifini yazar mısınız? şimdiden çongmal kamsammida :) :)i love you korean :)

    답글삭제
  40. mailniizi bulamadım acaba burdan yazar mısınız? :)

    답글삭제
  41. çok güzel görünüyor ama bizim memlekette bir deyim vardır avrat olur taşı aş eder avrat olur aşı termaş eder valla yumurtayı tavaya kadar götürebilirim ama sonrası hüsran olur

    답글삭제
  42. ayyy korelileri kırmak istemem ama bu ne biçim bir yemek hemen istikraf ettim şimdi anladım türk yemeyinin tadını korelileri çok seviyoryum ama yemek konusunda en alt seviyedeler dünya kıtaları bölümünde

    답글삭제
  43. sun hi shung, hem korelileri kırmak istemiyorum diye başlıyorsun mesaja hemde kırıcı ve aşşağılayıcı bir mesaj yazıyorsun! acaba kaç kez kore yemeği veya asya yemeği yedin çok merak ettim? hem dikkat ettiysen yorum attığın yemek yumurta, yağni türklerin bol bol tükettiği bir yemek! sen bunu görünce kustuysan yumurta yemeyen birisin anlaşılan :D sana göre kore mutfağı dünya mutfağı içinde en alt seviyedeyse çin mutfağı nerede? gerçi onlarda böcek falan yiyor ya sen onları yemek yiyordan saymıyorsundur. ay pardon ya böcek falan dedim sen şimdi yine kusmuşsundur :D bence sen en iyisi türk mutfağıdan paylaşımlar yapan bir blog takip ette hassas miden daha fazla bozulmasın. anlaşılan farklı lezzetlere açık olmayan bir miden var yorma onu :D insanları gereksiz yere kırmanın manası yok! kore güzel bir ülke ve yemekleride insanları kadar sıcak ve güzel. lütfen gerçekten kore ve asya yemeklerini seven insanlar takip etsin böyle blogları. egolarını tatmin etmek isteyenler için değil burası!!!

    답글삭제
  44. Aşkore arkadaşa katılıyorum yemeğin iyisi kötüsü olmaz.Zaten kimse kimsenin damak tadını da aşağılayamaz.Herkesin zevki farklı.Afrika,amerika avrupa yada asya vs. herkesin farklı tarzı var..Beğenmiyorsanız buraya saçma sapan yorumlar yazmayınız..
    Ben yumurta pek sevmem ama tarif güzel göründü gözüme bir gün deneyeceğim :) Acaba yeşil biber de koyulsa olur mu bu tarife??

    답글삭제
    답글
    1. Tabi ki olur. Ben de yesil biber koyorum ama cocuklardan dolay simdilik koymuyorum.

      삭제
  45. yumurta rulosunu yaptım süper süper oldu çok çok teşekürler

    답글삭제
  46. Merhaba! ^^ Ben Büşra. Öncelikle nasılsınız?
    Korelilere gerçekten çok büyük bir ilgim var ve sizinle tanışmayı çok istiyorum.Sizi facebook'da eklemeyi denedim fakat şu an engelim var ve kimseyi ekleyemiyorum TT.TT Yine de sizinle tanışmak istiyorum. Acaba bana birkaç konuda yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler ^.^

    답글삭제
    답글
    1. Slm büşra!
      Cok geç cevabladigim icin uzur diliyorum.
      Ozel konular varsa bana email gondere bilirsin.
      Korelilale@gmail.com

      삭제
  47. ben ondan hemen yaptim cok güzel oldu ama tuzu cok kacirdim.....tesekürler bu tarifi koydunuz icin!!!!

    답글삭제
  48. Merhaba. Koreden gelen taekwondo hocalarımız için bir şeyler hazırlamak istiyorum. Öğleden sonraki veda süprizi için uygun olur mu acaba? :)

    답글삭제
  49. Merhaba Lale ablacım ben çok beğendim,anneme de gösterdim oda beğendi bu hafta içinde yapmayı düşünüyoruz Kore yemekleri tarifleri için çok saol :D

    답글삭제
  50. Lale'cim bugün kahvaltıya gelen arkadaşlarıma yaptım çok güzel oldu.İçindeki susam ve soğan lezzet katmıştı :)) Tarif için teşekkür ederim :))

    답글삭제
  51. Lale abla bloğunu yeni keşfettim harikaymış (Lale abla diyorum ama benimde yaşım çok küçük değil 34 yaşındayım tabi fotoğrafından benden büyük olduğunu düşündüğüm için abla dedim) eline sağlık yumurta rulosu çok güzel görünüyor en kısa zamanda bende deneyeceğim. Şu an yeşil soğanım yok evde o nedenle ve en kısa zamanda yapacam çok merak ediyorum tadını hiç yapmadım ve yemedim. Umarım böyle güzel tarfiflerinin devamı gelir. Yukarıdaki yorumlardan birinde bir kişi Kimchi tarifi istemiş acaba var mı? Eğer Kimchi tarifi yoksa o'nuda ekleyebilirmisin lütfen :)

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba figen hanım.
      Gimchi tarifi vardir blogumda..
      Blog'un sağ tarafinda resimler var, orada gimchi resimi tıklarsanız tarifi cikacaktir. Iyi aksamlar.

      삭제
  52. Denedim ve bayıldım :) gerçekten çok güzel :) Bu akşam da soya filizli plavı deneyeceğiz ama soya sosu nasıl olur hiçbir fikrim yok. Denedikten sonra mutlaka yazacağım :) Tarifler için teşekkürler ^^

    답글삭제
    답글
    1. Ben teşekkür ederim.
      Beni cok mutlu ettiniz, cunku tarifle yemegi yepmissiniz ve begenmissiniz.
      Hatta boyle guzel yorumda yaziyorsunuz♥
      Afiyet olsun~~♥♥

      삭제
  53. Kore stili chopstick nerde bulabilirim acaba? Yardimci olur musunuz

    답글삭제
  54. Soğan koymasam da güzel olur mu acaba? ben pek sevmiyorum da..
    Bi de 5 yumurta yapmasam kıvamında olmaz mı? biz 2 kişi yiyeceğiz bitirebilir miyiz?

    답글삭제
  55. Dizilerdeki gibi renk renk cesi cest rulo nadil yapabilirim? Eger baska tarif bilen yazarsaniz yada yayinlardaniz cok sevinirim :)

    답글삭제
  56. Çok teşekkürler^^ Çok güzel oldu

    답글삭제
  57. Benden bu tariften yola çıkarak : çırptığım yumurtaların içine 2-3 sosisi küp küp doğrayıp koydum . Sonra bunu krep gibi çift taraflı pişirdim arasına ince uzun kaşar dilimleri koyup rulo yaptıktan sonra sizin gibi kestim :) tabi bu tarife bakmasaydım aklımın ucundan geçmezdi böyle bişey :) sonuç olarak çok lezzetli ve doyurucu bı kahvaltılık oldu . Bu sabah yaptım okula öyle gittim valla öğle arasında bile açlık hissetmedim :D kumaoo

    답글삭제
  58. ben yapıyorum arkadaşlar çok iştah açıcı bir yemeğe benziyor

    답글삭제
  59. ben yapıyorum arkadaşlar çok iştah açıcı bir yemeğe benziyor

    답글삭제