2011년 1월 19일 수요일

güzel Yılbaş zamanı...


Dünya'da en tatlı bebeklerden biri Jihun bey.
annesi Koreli babası ise İranlı.
7 aylık olmuş.



Jihun ve Lale..
korede çocukları böyle uyutuyoruz.
Annenin sırtında çocuklar çok rahat oluyor ve 
annelerde çocuğu uyutarak başka işi yapabilir.



Jihun bey..derin uykuya daldı..
tatlı rüyalar cansu'nun bebeği...kkk



salata

  
Jabçe



deriyakki soslu fırın tavuk ve hindi but.



Gimçi



Yılbaş ziyafet!!
Cansu hanım hazırladı. bizim için..
çokda güzeldi lezzetlıydı.
eline sağlık Cansu!!



Afiyet olsun!!
Nice mutlu yıllar.



Yemekten sonra Jihun bey uyandı.
çok tatlısın..Jihun.
Garam Jihunu çok çok seviyor.
Jihun gibi tatlı bir kardeş istiyor...ama...??



sossuz profiterol ve çapsaldduk
ben yaptım.

çok güzel başlangıç oldu..2011
çünkü sevdiklerimde birlikteydım.
herkese mutlu 2011 seneler diliyorum.




댓글 3개:

  1. merhaba lale hanım..sofra çok hoş görünüyor..
    bi ara fırsat bulduğunuzda çapsaldduk tarifini de verebilirmisiniz acaba?
    şimdiden teşekkürler...

    bu arada maşallah bebiş çok tatlıymış..Allah anneli babalı büyütsün.. :)

    답글삭제
  2. Günaydın quake117.
    Teşekkür ederim. ziyaretiniz için..
    ve Çapsaldduk tarifi bu sitede var.
    Chapsal Mochi(찹쌀모찌) başlıkla ben yüklenmiştım.
    Dduk korece oluyor Mochi ise japoncadır.
    ben çapsalmochi adıyla tarifini yazdım.

    답글삭제
  3. aa pardon demekki tam dikkat etmemişim..
    bu arada biraz geç oldu adım zeynep elif..
    tanıştığımıza memnun oldum tekrardan..:)

    답글삭제