2010년 9월 13일 월요일

Bada'nın Doğum günü


Benim güzel bebeğim Bada'nın 11ci
doğum günü...

geçen çarşamba gün
Bada'nın sınıf arkadaşları geldi.




sarı - bada, kırmız - zevın ve beyaz - gunhee

bunlar bigisayara takıldılar..



mavi - siwon, sarı - yejun

bunlar ise Nitendo DX yapıyorlar.

diğer çocuklar başka bir odada
oyun oynuyorlar.(Kyoung in. cole. garam ve hungchul)




bende çocuklar için
sigara börek ve profıterolu yaptım.
çok sevdıler...özellikle profiterolu sevdiler..



Afiyet olsun çocuklar..
Bada..nice mutlu yıllar diliyorum.
seni veren Tanrı'ya sükürler olsun..
seni çok seviyorum. 




댓글 7개:

  1. Lale hanım blogunuzu bulduğuma ne kadar sevindiğimi anlatamam. Size kore yemekleri ile ilgili bir blog yaptıgınız için çok teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca oğlunuz Bada'nın doğum günüde kutlu olsun. Allah uzun ve iyi bir ömür versin oğlunuza. Sizden sakıncası yoksa minik bir ricam olacak. Tofu ile yapılabilecek bir kaç tatlı tarifi varsa blogunuzda yer verebilirmisiniz?

    답글삭제
  2. Merhaba Hatice hanım.
    ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
    Kore yemekleri hiç yediniz mi?? yada Kore'ye hiç gittiniz mi??
    umarım Kore'yı çok seven birisiniz..

    Tofu..Korede tatlıdan daha yemeklere kulanılır. ben Türkiyede oturduğum için Tofu'yu sık sık bulamıyorum. ama bula bilsem yemek tarifi yazımayı çalışacağım.

    ilginiz için çok teşekkür ederim. iyi günler

    답글삭제
  3. kore yemekleri ile ilgili tek tecrübem ramen oldu.İnternette kore yemekleri ile ilgili birşeyler araştırırken sürekli tofu kelimesine rastladım. Ne olduğuna baktım. Birkaç yerde tatlılarda da kullanılabilir yazıyordu. Açıkçası nası bişi merak ettim. Kore!ye hiç gitmedim ama İnşallah Allah nasib ederde en kısa zamanda giderim. Ve Kore'yi gerçekten çok seven biriyim :)

    답글삭제
  4. günaydın Hatice hanım.
    siz Korea-fans üye misiniz??
    Korea-fans Türkiyede bulunan Kore hayranların bir topluktur.

    website adress
    http://www.korea-fans.com/

    üye değilseniz bu siteyi ziyaret etmeniz tavsiye ediyorum. Kore dizi. Kore oyuncular ve Kore kültür..kore mutfak...hepsi Türkçe olarak okuya bilirsiniz.
    bende o sitenin üyesiyim. görüşümek üzere..

    답글삭제
  5. lale hanım merhaba. blogunuzu çok beğendim. size bir sorum olacaktı, ben kore dizilerine bayılıyorum ve en son izlediğim bir dizide arirang dan bahsediyorlar. bu bir yemek çeşidi mi yoksa korenin geleneksel yemeklerini koruyan bir kurum mu? cevaplayabilirseniz çok memnun olurum. Bu arada kore dizilerinde izleye izleye evde erişte yapıp çubuklarla yemeye çalışıyorum, çok zevkli oluyor :)

    답글삭제
    답글
    1. Merhaba Secil!
      Arirang - bir yemek degil, arirang geleneksel milli sarktir.

      삭제
  6. İlgimi çekti Lale Abla ama siz Türkiyede yaşıyorsunuz değil mi?çocuklarınızda o zaman Türk okullarına mı gidiyorlar?hani arkadaşları içinde hiç Türk göremeyince merak ettim:)kore okulu falan mı var??

    답글삭제